Satış Sonrası Destek


carsi2

KURTDERELİ MERKEZ

bandirmacad

KURTDERELİ PLAZA




Müşteri Memnuniyeti Politikası

Kurtdereli Mobilya olarak, hizmet verdiğimiz tüm müşterilerimizin istek ve önerilerinin müşteri profili ayrımı yapılmaksızın her kanaldan (çağrı merkezi (0 266 245 9676), e-posta (musteri@kurtdereli.com.tr), www.kurtdereli.com.tr, faks, mektup, sosyal medya, ) rahatlıkla iletilebildiği, müşterilerimizden iletilen bu istek ve önerilerin, bize ulaştığı ve ilgili birimlere aktarıldığı bilgisinin, kendilerine 24 saat içinde verildiği, tüm sürecin izlenebilir, raporlanabilir, şeffaf ve güvenli tek bir bilgi havuzunda toplandığı, bu kayıtların yasal düzenlemelere uygun, objektif, adil ve gizlilik içinde ele alındığı, değerlendirildiği ve süreçlerin sürekli kontrol edilerek iyileştirildiği, mükemmel müşteri deneyimini yaşatmayı ana ilke olarak kabul etmiş müşteri odaklı bir yaklaşımı benimsemekteyiz.

Yaklaşımımıza paralel olarak tüm süreçler yönetim sistemi ile entegre edilerek, birbirini kontrol eden bir yapı geliştirilmiş olup, yönetim hedefleri de bu sistem üzerinden beslenmektedir.



Değerli Müşterimiz;

Ürün yada hizmetlerimiz hakkında şikayetleriniz için lütfen,

Kurtdereli Çağrı Merkezi için; 0 (266) 245 9676
Mail göndermek için; musteri@kurtdereli.com.tr

Yada Aşağıdaki Satış öncesi destek formunu kullanarak size dönüş sağlayabiliriz.



Satış Sonrası Destek Formu



0

Sepetiniz